Gigantikus útépítés indul Magyarországon – Lázár bejelentette, hol indulnak a fejlesztések

2025. április 16. 07:57

Már megkötötték a tervezési szerződést.

2025. április 16. 07:57
null

A Világgazdaság arról ír, hogy Lázár János tovább építtetné az M44-es utat Sarkad és Méhkerék között és 

a 47-es utat négysávosítaná, amelyekkel Békés vármegyét még jobban be tudnák kapcsolni a magyar gazdaságba.

Lázár János építési és közlekedési miniszter a Békés vármegyei Sarkadra meghirdetett Lázárinfón kedden elmondta: „Miközben 

Budapesten az Európai Unió életszínvonalánál 67 százalékkal jobban élnek, addig Békésben 40 százalékkal rosszabbul. 

Ezt a különbséget kell eltüntetni”.

Hangsúlyozta: 

az M44-es gyorsforgalmi utat – amelynek legújabb szakaszát kedden adták át – tovább kell építeni az országhatárig. 

A tervezésre 6,5 milliárd forintot hagytak jóvá, májusban kijelölik a végső nyomvonalat is.

A miniszter szerint a 47-es út négysávúsítása a másik fontos intézkedés, amely fellendíti Békés vármegyét: a tervezésre 13 milliárd forintot hagytak jóvá, a szerződéseket már megkötötték.

Lázár János leszögezte: Magyar Péter

a Tisza Párt elnöke azért mondja, hogy haza tudja hozni az uniós forrásokat, „mert miatta nem adják ide őket”. 

A politikus szerint a vidék jövője azoktól a fiataloktól függ, akiket most könnyen elérnek az olcsó drogokkal, ezért azok ellen „tűzzel-vassal küzdeni kell”.

Hozzátette: fontos a vidék erejének megőrzése, hogy mindenki számára a születése helyén garantálhassák a boldogulást.

Ezt is ajánljuk a témában

Nyitókép: Czeglédi Zsolt/MTI Fotóbank

Összesen 22 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
nemecsek-3
2025. április 16. 13:34 Szerkesztve
Kis kérdés, hogy a fantasztikus volumenű fejlesztések mellett mikor lesz már megoldva az az apróság, hogy normális legyen a vonatközlekedés és normális 21. század színvonalú vasúti átjárókra újítsák föl a lepusztult rozsdás, láthatatlan vasúti átjárókat a vasút balesetek utáni pofázása helyett. Ugyanez vonatkozik azokra a tömegesen szaporodó közúti forgalomirányítási megoldásokra amiről nem tudja eldönteni az ember, hogy óvodában rajzfoglalkozáson készítették-e a terveket, mert aki tervezte annak láthatóan fogalma nem volt miket rajzol
nemecsek-3
2025. április 16. 13:25
Már eddig is kínos volt ez a budapestcentrikos fejlesztés. Ahhoz, hogy az egész ország egyenletesen fejlődjön vízfej nélkül legfontosabbak a határ menti fejlesztések.
herden100
2025. április 16. 12:17
istenanya.hu “MENNYEK KIRÁLYNÉJA” című MÁRIA-kiállítás. április 7 - től Helyszín: 1052. Budapest, Városház u. 4. (1 percre a Ferenciek terétől) NYÍTVA: mindennap 15-19 óráig. Tárlatvezetés: szerda 16-17 óráig, szombat 15-16 óráig. Csoportoknak előzetes egyeztetés alapján nyitvatartási időben bármikor (+36 20 299 3333) A BELÉPÉS DÍJTALAN. Várjuk sok, sok Szeretettel! Istenanya Alapítvány ❤️❤️❤️❤️❤️ 🤍🤍🤍🤍🤍 💚💚💚💚💚 m.youtube.com/watch?v=KhbuNZ8p3hg&pp=ygUbdGNoYWlrb3Zza3kgY2hlcnViaW0gaHltbnVz m.youtube.com/watch?v=XpYGgtrMTYs&pp=ygUTYXZlIG1hcmlhIHBhdmFyb3R0aQ%3D%3D m.youtube.com/watch?v=QZxvD5x-DR0&list=PLYWaKUph_wxwhEkGXHzxp-cQutFKJxRwe&index=3&pp=iAQB8AUB hu.m.wikipedia.org/wiki/Sz%C5%B1z_M%C3%A1ria "A szeretet mindenre gyógyír." 🕊️
szabchen
2025. április 16. 10:39
Lázár már négysávos utat akar a kastélyához? Előtte meg az M9 (Pécs -Szeged) vonalat propagálta...Az M8 jóval fontosabb lenne, vagy Zalaegerszeget bekötni vagy Esztergomi térséget M11 -gyel. De nem tudom mit várhatunk egy olyantól aki leállít több már elnyert forrású vasúti infrastruktúra beruházást vagy mozdony beszerzést, hogy aztán 250 milliárdért MÁV csoportnak legyen új székháza.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!